Saturday 25 July 2020

Βόμβα εναντίον γυναίκας πολιτικού στην Σουηδία!

Aftonbladet
Μετά από αρκετές ημέρες τηλεφωνικών απειλών εναντίον της Soheila Fors, που είναι μέλος του συμβαλλόμενου συμβουλίου των Χριστιανοδημοκρατών, υπέστη βομβιστική επίθεση την Παρασκευή τις πρωινές ώρες. Το συμβάν το ανακοίνωσε η ίδια της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook καθώς και στην ιστοσελίδα των " Ηνωμένων συλλόγων για ένα ελεύθερο Ιράν" (FFFI) Για το συμβάν κάνει λόγο και το Svt.
       
"Ήταν περίπου 01:00 το πρωί καθώς η οικογένεια ξύπνησε μετά απο ενα δυνατό θόρυβο. Ήταν μια πυρκαγιά που είχε εκραγεί στη βεράντα" λέει ο Soheila.

Σύμφωνα με την ίδια πίσω απο την έκρηξη βόμβας βρίσκεται το Ιρανικό καθεστώς!

"Δύο μέρες πρίν άγνωστοι άνδρες με κάλεσαν και με απείλησαν εμένα και την οικογένειά μου με θάνατο εάν συνέχιζα να ενεργώ ενάντια στο Ιρανικό καθεστώς. Και μετά ρίχνεται μια βόμβα στο σπίτι μου. Μπορώ μόνο να σκεφτώ ότι το ιρανικό καθεστώς βρίσκεται πίσω από την επίθεση", δήλωσε ο Soheila στο FFFI.

«Δεν εκπλήσσομαι ούτε φοβάμαι, αλλά φοβάμαι για την ασφάλεια των παιδιών μου. Η μεγάλη κόρη μου που ζει στις ΗΠΑ αλλά είναι εδώ για διακοπές εξακολουθεί να επηρεάζεται άσχημα. Η αστυνομία βρισκόταν επί τόπου και η έρευνα συνεχίζεται. Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις και ελπίζω η αστυνομία να συλλάβει τον ένοχο ή τους ένοχους. "

Η Sohelia γράφει για τις απειλές που δέχεται επανελειμμένα απο το Ισλαμικό καθεστώς του Ιράν.

"Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς σκέφτεστε: Θα σβήσετε την φωτιά στη χώρα σας με βενζίνη; Θα σας ωφελήσει η λαϊκή εξέγερση που ακολουθεί την εκτέλεση; Θα κερδίσετε καλή θέληση στη Δύση";

"Από την παιδική μου ηλικία, έχετε διώξει, φυλακίσει και παρενοχλήσει την οικογένεια και τους συγγενείς μου. Κακοποιήσατε τον πατέρα μου μέχρι που έμεινε μόνο ένα ερείπιο που πέθανε στο σπίτι. Βιάσατε και δολοφόνησετε τον καλύτερό μου φίλο. Ωστόσο, δεν σας βοήθησε, αλλά αντιμετωπίζετε την αποσύνθεσή σας.

Η Soheila προσθέτει: «Είμαι διαθέσιμη σε μια διεύθυνση που γνωρίζετε καλά αν θέλετε να ακολουθήσετε το μονοπάτι της τρέλας. Εάν οι αναγνώστες μου ακούσουν ότι έχω φύγει, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πίσω από την πράξη βρίσκεται το ισλαμικό καθεστώς στο Ιράν. Τώρα είμαι κουρασμένη. "

Το FFFI έχει προειδοποιήσει επανειλημμένα για τις απειλές και την κατασκοπία του καθεστώτος εναντίον κριτικών του καθεστώτος, Ιρανούς ακτιβιστές και προσωπικότητες στην Σουηδία. Στις τελευταίες ετήσιες εκθέσεις της, η Σουηδική αστυνομία (SÄPO) επεσήμανε επίσης ότι το ιρανικό καθεστώς εξακολουθεί να εκθέτει τη Σουηδία σε κατασκοπεία και να επηρεάζει τις επιχειρήσεις σε καθημερινή βάση.

Η Sohelia μεγάλωσε στο Κουρδικό μέρος του Ιράν. Στην Σουηδία εγκαταστάθηκε την δεκαετία του 90 όπου και μετα απο κακομεταχείρηση του αντρός της που ήταν Εμίρης,χώρισε και έγινε Χριστιανή. Η Sohelia έγινε γνωστή για την συγγραφή βιβλίων αλλά και την δραστηριότητα της στους γυναικείους οργανισμούς εναντίον της βίας και της κακομεταχείρησης γυναικών. Μάλιστα το 2017 έγινε πρόεδρος του παγκόσμιου οργανισμού Κούρδων και το 2019 έβαλε υποψηφιότητα με τους Χριστιανοδημοκράτες για τις Ευρωεκλογές όπού δεν εκλέγηκε για λίγους ψήφους.

No comments:

Post a Comment