Τώρα η τιμή των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη μειώνεται σε πολλά νορβηγικά καταστήματα τροφίμων.
Οι νορβηγικές αλυσίδες θέλουν τους Νορβηγούς να παραμείνουν στη χώρα και να αγοράζουν αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη στην χώρα τους.
Ο στόχος είναι ότι οι Νορβηγοί πρέπει να παραμείνουν και να ψωνίζουν στη χώρα τους αντί να προσελκύονται από τις φθηνότερες τιμές πέρα από τα σύνορα.
Συγκεκριμένα μια δημοφιλής αγορά για τους Νορβηγούς από μια σουηδική επιχείρηση είναι τα αναψυκτικά. Προκειμένου να εξουδετερωθεί ότι η Σουηδία παίρνει πάρα πολλούς πελάτες, πολλές επιχειρηματικές αλυσίδες στη Νορβηγία έχουν επιλέξει τώρα να μειώσουν την τιμή των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη. Στο κατάστημα Kiwi, οι Νορβηγοί μπορούν τώρα να βρουν μια τετράδα Coca Coca χωρίς ζάχαρη για 39,90 Νορβηγικές κορώνες αντί της προηγούμενης τιμής 69,90.
Ο Manager της Kiwi Jan Paul Bjørkøy λέει στην νορβηγική εφημερίδα Verdens Cang για την απόφαση.
- Τα αναψυκτικά είναι το προϊόν που τα σουηδικά καταστήματα των Σουηδών προσελκύουν πολλούς για να φτάσουν στο καταστήματά τους. Ως εκ τούτου, αρχίζουμε να μειώνουμε την τιμή τους. Όταν έχουμε τώρα την τιμή της Cola χωρίς ζάχαρη έως 39,90, είναι μια σταθερή τιμή για το μέλλον χωρίς κανένα βραχυπρόθεσμο περιστατικό.
Μετά τη μείωση των τιμών του Kiwi, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για τις αλυσίδες καταστημάτων Coop και Rema να πάνε στην ίδια γραμμή ώστε να έχουν φθηνότερα αναψυκτικά.
- Μειώσαμε τις τιμές αμέσως. Είναι σε πλήρης ταχύτητα αυτό, λέει ο διευθυντής Coops Communications Bjørn Takle Friis.
Επίσης και το Rema 1000 μπορεί τώρα να προσελκύσει τους λάτρες αναψυχτικών με μειωμένες τιμές.
"Το REMA 1000 θα έχει προφανώς τις χαμηλότερες τιμές των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη όπου και μειώσουμε τις τιμές ήδη από απόψε" έγραψε ο υπεύθυνος επικοινωνίας του καταστήματος Hanne Knudsen σε ένα μήνυμα στην VG.
Σύμφωνα με τον Jan Paul Bjørkøy, τα σχέδια για τη μείωση της τιμής και σε άλλα προϊόντα για τους Νορβηγούς δεν πρέπει να προσελκύονται πέρα από τα σύνορα με τη Σουηδία.
Επίσης άξιο να αναφερθεί ότι ο Jan Paul Bjørkøy υπογραμμίζει ότι τα κλειστά σύνορα κατά τη διάρκεια της πανδημίας οδήγησαν σε αυξημένο κύκλο εργασιών στα περισσότερα από τα καταστήματα αλυσίδων.
- Η μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν στις παραμεθόριες περιοχές. Ο κύκλος εργασιών των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη και το Pepsi Max αυξήθηκε κατά περίπου 120 και 135 τοις εκατό από τότε που ξεκίνησε ο κορονοϊός, λέει ο Jan Paul Bjørkøy.
Επιπλέον, ο Jan Paul Bjørkøy λέει ότι ο αυξημένος κύκλος εργασιών έχει δώσει την ευκαιρία να επεκτείνει το εργατικό δυναμικό με περισσότερους υπαλλήλους.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment