Thursday 18 April 2024

Ο Τάνκοβιτς για το ονειρεμένο γκολ:"Η αδρεναλίνη ακόμα υπάρχει-Θέλω να μείνω εδώ"


Ο Μουάμερ Τάνκοβιτς έχει πετύχει 14 γκολ στην Κύπρο και χθες έστειλε την Πάφο στον τελικό του κυπέλλου με ένα ονειρεμένο γκολ στις καθυστερήσεις.

- Το ωραιότερο μου γκολ από ποτέ.Η έκρηξη αδρεναλίνης δεν έχει φύγει ακόμα, λέει.

Ο Muamer "Mujo" Tankovic έχει μια επιτυχημένη σεζόν με την ομάδα της Πάφου στην Κύπρο. Έχει πετύχει συνολικά 14 γκολ μέσα στη χρονιά και χθες έστειλε την Πάφος FC σε έναν ιστορικό τελικό κυπέλλου με ένα ονειρεμένο γκολ στις καθυστερήσεις.

- Ήταν ένα φανταστικό γκολ. Είναι ίσως το πιο όμορφο πράγμα που έχω κάνει ποτέ. Είναι ημιτελικοί, και οδήγησα την ομάδα σε έναν τελικό κυπέλλου, τον πρώτο στην ιστορία του συλλόγου. Έτσι,είναι μάλλον το καλύτερο και το πιο όμορφο που έκανα, λέει.

Ένιωσες ότι θα πετύχενες τον στόχο;

- Ένιωσα αμέσως όταν έφυγε η μπάλα από το πόδι μου ότι θα ήταν καλό. Σκέφτηκα πριν fuck it ή θα πάει πολύ ψηλά ή θα πάει καλά.

- Όταν μιλάω για αυτό τώρα, η αδρεναλίνη χτυπάει ξανά. Ήταν πραγματικά δύσκολο να αποκοιμηθώ χθες το βράδυ. Με πήρε ο ύπνος στις 5 νομίζω.

Τι είδους αντιδράσεις έχεις πάρει;

- Υπήρξαν πολλά. Εδώ στην Κύπρο ο κόσμος είναι λυρικός. Οι άνθρωποι που εργάζονται στο κλαμπ ήρθαν κοντά μου κλαίγοντας και με αγκάλιασαν. Δάκρυα κύλησαν από τα μάγουλα τους και τότε καταλαβαίνεις πόσο πολύ σημαίνει.

- Ο πρώτος τελικός κυπέλλου του συλλόγου ποτέ. Ανατριχιάζω τώρα όταν το συζητώ.

Περίγραψε το συναίσθημα σου όταν έβαλες το γκολ;

- Ήταν ένα άρρωστο συναίσθημα. Δεν βγάζω ποτέ τη φανέλα μου όταν σκοράρω αλλά τώρα το έκανα.

- Ένιωθα ότι μπορούσα να βγάλω τα ρούχα μου και να είμαι γυμνός. Ήμουν τόσο χαρούμενος.

Τι λέεις για τη σεζόν στην Κύπρο;

- Έχει πάει καλά. Δεν πρόκειται να χαλάσω με τίποτα τώρα.Έχω σκοράρει 14 γκολ και δεν έχω τραυματιστεί. Τώρα πρέπει να τελειώσουμε τη σεζόν όσο καλύτερα γίνεται και μετά ανυπομονούμε για τον τελικό του κυπέλλου.

Το συμβόλαιο σου λήγει, πώς σου φαίνεται;

- Έχω καλό διάλογο με τον σύλλογο. Έχουμε μια θετική επικοινωνία και ελπίζω να καταλήξουμε σε συμφωνία. Ξέρουν ότι το απολαμβάνω πολύ εδώ και θέλω να μείνω.

Δηλαδή μένεις και επεκτείνεις το συμβόλαιο σου;

- Δεν είναι 100 τοις εκατό, γιατί δεν έχω ακόμα συμβόλαιο στο τραπέζι. Αλλά έχουμε αρχίσει να μιλάμε λίγο για λεπτομέρειες. Έπειτα υπήρξε ένα μικρό ενδιαφέρον και από το εξωτερικό. Αλλά μάλλον θα μείνω, ελπίζω.

Τότε η επιστροφή σου στην Allsvenskan είναι εκτός θέματος;

- Ναι, όπως φαίνεται τώρα, δεν θα επιστρέψω στην Allsvenskan.

Η είδηση αναδημοσιεύτηκε στην Κύπρο και από το αθλητικό σάιτ Super Sport FM

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment