Sunday 21 April 2024

Σκόραρε και προκάλεσε πανικό στους οπαδούς της ΑΙΚ-"Έχω αυτοπεποίθηση"

Ο Ιωάννης Πίττας σκόραρε απέναντι στην Τζουργκάρντεν και έκανε το 2-0.

Η επιλογή του να τσιπάρει την μπάλα σε κενό τέρμα προκάλεσε στον συμπαίκτη του Bersant Celina να είναι κοντά σε καρδιακή προσβολή, είπε ο ίδιος ο Νορβηγός.

Ο Πίττας γελάει όταν το ακούει.

- Νομίζω ότι όλη η αρένα ήταν κοντά στο να το πάθει, αλλά ήταν ένα ωραίο γκολ, λέει ο Κύπριος.

Η ΑΙΚ κέρδισε το πρώτο ντέρμπι της Allsvenskan της χρονιάς επικρατώντας της Djurgården με 2-0.

Ο Μπερσάντ Σελίνα έκανε το 1-0 στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου και ο Ιωάννης Πίττας διαμόρφωσε το τελικό 2-0 ένα τέταρτο πρίν το τέλος.

Στην φάση του δευτέρου γκολ ο Celina πάσαρε στον Πίττα που τσίπαρε εύστοχα σε κενό τέρμα γκολ.

- Είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε τον αγώνα και ξέρω τι σημαίνει για τους φιλάθλους μας. Είμαι πολύ χαρούμενος και ήταν ένα ωραίο γκολ. Σε εκείνη την φάση όλοι περίμεναν να το βάλω... Ήταν ένας ωραίος τρόπος να σκοράρω και είμαι πολύ χαρούμενος, λέει ικανοποιημένος ο Πίττας.

Ο Σελίνα είπε μετά το παιχνίδι ότι κόντευε να πάθει καρδιακή προσβολή όταν επίλεξες να τσιπάρεις τη μπάλα;

- Χαχα, νομίζω ότι όλη η αρένα ήταν κοντά στο να το πάθει αλλά όπως είπα, ήταν ένα ωραίο γκολ. Είμαι χαλαρός άνθρωπος και πλέον έχω αυτοπεποίθηση μετά τα γκολ στα δύο τελευταία παιχνίδια.

Ο Κύπριος πανηγύρισε έξαλλα το γκολ τρέχοντας με τα χέρια πίσω από τα αυτιά, κάτι που δεν άρεσε στους οπαδούς της  Τζουργκάρντεν.

- Όχι, έχει γίνει θέμα να πανηγυρίζουμε έτσι σε αυτά τα ματς, οπότε συνέχισα. Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά έκανε τους οπαδούς μας χαρούμενους. Ποτέ δεν πανηγυρίζω ενάντια στους οπαδούς των άλλων ομάδων σέβομαι τους εκτός έδρας οπαδούς, αλλά ήθελα απλώς να πανηγυρίσω με τους οπαδούς μας καταλήγει ο Κύπριος φορ.

Τα γκολ της αναμέτρησης εδώ.

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment