Saturday 31 August 2024

Μπασιρού για το μέλλον του:"Φυσικά και έχω επαφές με την Κύπρο"

                              

Ο Φουάντ Μπασιρού αναζητά πλέον ένα νέο σύλλογο.

Στο FotbollDirekt την περασμένη εβδομάδα, μίλησε για την επιθυμία του να συνεχίσει στο Malmö FF.

Τώρα μιλά για την επαφή του με περισσότερους συλλόγους, συμπεριλαμβανομένης της Allsvenskan.

- Έχω προτάσεις από την Αυστραλία, την Ινδία, το Ιράν και το Ιράκ, αλλά δεν είναι τίποτα για μένα αυτή τη στιγμή, λέει ο μέσος στο FotbollDirekt.

Τον Ιούλιο, ο Φουάντ Μπαχίρου έφυγε από την κυπριακή Ομόνοια Λευκωσίας μετά από τρία χρόνια στον σύλλογο. Πριν από αυτό, πέρασε ένα χρόνο στη Νότιγχαμ Φόρεστ στην Αγγλία.

Τώρα ο πρώην σταρ της Malmö FF επιστρέφει στην Αγγλία, αλλά μόνο για να αναζητήσει ένα νέο σύλλογο.

Με κάτι περισσότερο από μια εβδομάδα να απομένει στη διεθνή μεταγραφική περίοδο, πολλά συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο.

Όμως ο 34χρονος δείχνει μια ψυχραιμία για το μέλλον του σε νέα συνέντευξη του στο FotbollDirekt.

- Αυτή τη στιγμή ψάχνω για μια νέα πρόκληση και έναν νέο σύλλογο, ξεκινά ο πρώην αστέρας του MFF.

- Πρέπει να βρω ένα καλό μέρος για μένα και την οικογένειά μου, όπου ψάχνω πυρετωδώς.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Μπασίρου παραδέχτηκε ότι είχε μια αίσθηση θλίψης μετά το απότομο τέλος στο Malmö FF και ότι θα ήθελε να επιστρέψει στον σύλλογο.

- Δεν είχα καθόλου διάλογο με το Malmö FF από τότε που έφυγα. Φυσικά έχω ακόμα φίλους στην ομάδα, αλλά όπως είναι το ποδόσφαιρο, πρέπει να προχωρήσεις και να επικεντρωθείς στον νέο σου σύλλογο, ο σύλλογος πρέπει επίσης να επικεντρωθεί μόνος του.

- Εγώ ο ίδιος δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να αποχαιρετήσω πραγματικά τους ανθρώπους του συλλόγου και τους φιλάθλους. Είναι κάτι πολύ ατυχές.

- Μα φυσικά παρακολούθησα τους αγώνες της ομάδας και προσπάθησα να συμβαδίσω όταν είχα την ευκαιρία. Τουλάχιστον ελέγχω τα αποτελέσματα όταν η Μάλμε έχει παίξει αγώνες. Αυτό ισχύει και για το Östersund.

- Υπάρχουν δύο σύλλογοι που υπήρξαν πολύ ξεχωριστοί χώροι για μένα, με πολύ μεγάλες στιγμές στην καριέρα μου.

Στην συνέχεια της συνέντευξης ξηγεί περαιτέρω τι ψάχνει σε έναν νέο σύλλογο.

- Για να είμαι ειλικρινής, κυρίως αναζητώ μεγαλύτερη σταθερότητα για μένα και την οικογένεια μου. Ήμουν τυχερός που μπόρεσα να ταξιδέψω πολύ κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, να βιώσω διαφορετικούς πολιτισμούς. Αλλά τώρα θέλω, έναν ιδανικό κόσμο, να βρω έναν σύλλογο στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά προτίμηση.

- Τότε ξέρω ότι το ποδόσφαιρο δεν λειτουργεί πάντα έτσι, πρέπει να βρεις τι να διαλέξεις και μετά να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα. Αλλά κάπου που έχω πάει πριν, κάτι εντελώς νέο δεν ταιριάζει με την κατάσταση μου τώρα.

- Δεν θέλω να ξαναρχίσω από την αρχή.

Πρόκειται για ένα μέρος στο οποίο μπορείς να είσαι για πολύ καιρό, αν σε καταλαβαίνω καλά…;

- Ναι, είναι μάλλον τα τελευταία μου χρόνια ως ποδοσφαιριστής και μετά ελπίζω να μπορέσω να στραφώ στη συνεργασία με τη διοίκηση ποδοσφαίρου με κάποιο τρόπο. Θέλω να μείνω στο ποδόσφαιρο ακόμα και μετά την καριέρα μου.

- Αλλά θα δούμε ποιες ευκαιρίες θα εμφανιστούν και ποίες είναι δυνατές.

Υπάρχουν συγκεκριμένες συζητήσεις με συλλόγους αυτή τη στιγμή;

- Ναι, είχα μερικά κλαμπ. Αλλά ήταν λίγο περίεργη η μεταγραφική περίοδος λαμβάνοντας υπόψη το Ευρωπαικό κύπελλο και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του καλοκαιριού, οι σύλλογοι ήθελαν πραγματικά να καθυστερήσουν τα πράγματα εξαιτίας αυτού. Άρα χρειάζεται χρόνος.

- Αλλά περιμένω κάποιες απαντήσεις και μάλλον θα πάρω μια απόφαση σύντομα, ελπίζω.

Για ποιους συλλόγους ή χώρες μιλάμε;

- Υπάρχουν μέρη στη Σουηδία και στην Allsvenskan. Αλλά όπως είπα, προτιμώ να μείνω στο Ηνωμένο Βασίλειο, οπότε κοίταξα λίγο εδώ. Φυσικά έχω επαφές με την Κύπρο, όπου ήμουν τελευταία.

- Είχα προσφορές και από άλλες χώρες, όπως η Αυστραλία, η Ινδία, το Ιράν και το Ιράκ, αλλά δεν είναι τίποτα για μένα αυτή τη στιγμή.

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment