Η Κοπεγχάγη θεωρείται η καλύτερη πόλη ποδηλασίας στον κόσμο κάθε χρόνο και εκτιμάται ότι το 60 τοις εκατό των κατοίκων της παίρνουν το ποδήλατο στη δουλειά.
Τώρα ο δήμος του Γκέτεμποργκ επενδύει και σε κατοίκους της πόλης που παίρνουν το ποδήλατο, αλλά με τον ελαφρώς πιο μετριοπαθή στόχο του 12% να επιλέξει το ποδήλατο πριν από το έτος του 2035.
Το 2020, η σουηδική διοίκηση μεταφορών επένδυσε συνολικά 80 εκατομμύρια SEK σε υποδομές ποδηλάτων και τα προηγούμενα χρόνια έλαβε 17,5 εκατομμύρια SEK από την κυβέρνηση για την καλυτέρευση μεταφοράς ποδηλάτων.
Για το 2021, ο δήμος του Γκέτεμποργκ σχεδιάζει να λάβει μέτρα για πάνω από 130 εκατομμύρια SEK και ήδη αρχικά υπέβαλε αίτηση για επιχορηγήσεις για μέτρα ύψους 64 εκατομμυρίων SEK.
Η πόλη έλαβε όλα τα μέτρα που ζήτησαν και ο δήμος θα αναλάβει το ήμισυ του κόστους, ενώ η σουηδική διοίκηση μεταφορών συνεισφέρει στα υπόλοιπα 32 εκατομμύρια.
Υπάρχουν έξι διαφορετικές διαδρομές που θα αναβαθμιστούν για να βελτιώσουν τις ευκαιρίες μετακίνησης με ποδήλατο.
Η Jenny Adler, διευθύντρια της μονάδας κυκλοφορίας, λέει ότι η πόλη έχει επίσης πολλά άλλα έργα μεταφοράς με ποδήλατο σε εξέλιξη και ότι το γραφείο κυκλοφορίας έχει σαφή εντολή από την πολιτική κυβέρνηση να αναπτύξει το δίκτυο ποδηλάτων στο Γκέτεμποργκ.
- Υπάρχουν ακόμη περισσότερα μέτρα και ακόμη περισσότερα που πρέπει να κάνουμε τόσο για το δίκτυο ποδηλάτων μετακινήσεων όσο και για το τοπικό δίκτυο και καθώς χτίζουμε νέα, πρέπει επίσης να χτίσουμε νέες διαδρομές ποδηλασίας.
Ελπίζουμε ότι θα είναι πιο ελκυστικό να κάνετε τα μικρότερα ταξίδια με το ποδήλατο, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι να πιστέψουν ότι είναι μια καλή εναλλακτική λύση από το αυτοκίνητο.
Έτσι λοιπόν είναι χαρούμενοι που αυτή τη φορά έλαβαν όλα τα χρήματα που αιτήθηκαν για χρηματοδότηση από το κράτος.
- Είναι πολύ θετικό, ψάχνουμε συνεχώς χρηματοδότηση, αλλά δεν την παίρνουμε πάντα.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν το συντομότερο δυνατόν. Οι λωρίδες ποδηλατόδρομων θα επεκταθούν κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του 2021-2022 και απαιτούν επίσης ορισμένα αντίμετρα που, μεταξύ άλλων, μπορεί να σημαίνουν μειωμένο πλάτος των λωρίδων αυτοκινήτων.
Αυτό που θα γίνει είναι ότι ορισμένες διαδρομές ποδηλασίας θα διευρυνθούν και θα βελτιωθούν και σε ορισμένα μέρη είναι θέμα διαίρεσης των ποδηλατών και των πεζών έτσι ώστε ο καθένας να έχει χώρο.
Μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένες λωρίδες για αυτοκίνητα
- Τότε μπορεί να υπάρχουν μέτρα σε διασταυρώσεις για τη δημιουργία υψηλότερης διαβατότητας και για να καταστεί πιο λειτουργικό. Ελπίζουμε ότι θα είναι πιο ελκυστικό να κάνετε τα μικρότερα ταξίδια σας με το ποδήλατο, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι να πιστέψουν ότι είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το αυτοκίνητο.
Σε ορισμένα μέρη, η επέκταση των διαδρομών ποδηλάτων θα οδηγήσει σε μείωση των λωρίδων για τα αυτοκίνητα.
- Πρέπει να υπάρξει προτεραιότητα και δίνοντας στο ποδήλατο λίγο περισσότερο χώρο. Έτσι αντί για τα αυτοκίνητα που έχουν δύο λωρίδες, για παράδειγμα, μία από τις λωρίδες μπορεί να μετατραπεί σε λωρίδα που προορίζεται για τα ποδήλατα.
Η Maria Ackerot, η οποία είναι υπεύθυνη μονάδας σχεδιασμού στο γραφείο κυκλοφορίας, λέει ότι η πόλη έχει επενδύσει ενεργά πολλά στη βελτίωση της προσβασιμότητας ποδηλάτων στην πόλη.
- Οι επενδύσεις που πραγματοποιούνται από το Συμβούλιο Μεταφορών θα συμβάλουν στην ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο αξιόπιστη μεταφορά, διαμονή και εργασία στο Γκέτεμποργκ με βιώσιμο τρόπο. Οι δρόμοι και οι πλατείες της πόλης πρέπει να προσαρμοστούν στον στόχο της πόλης για να γίνει μια πράσινη και κοντινή πόλη και επίσης πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις επενδύσεις που υποστηρίζουν βιώσιμα ταξίδια, κυρίως πεζοπορία, ποδηλασία και δημόσιες συγκοινωνίες.
- Το Γκέτεμποργκ αυξάνεται πολύ και επομένως το συνολικό ταξίδι θα αυξηθεί επίσης. Όμως, προκειμένου αυτή η αύξηση να πραγματοποιηθεί στο βαρέως φορτωμένο σύστημα μεταφοράς του Γκέτεμποργκ, αυτό πρέπει να επεκταθεί και θα πρέπει πρωτίστως να γίνει για τους επιφανειακά αποδοτικούς τρόπους μεταφοράς, καταλήγει η Maria.
Εδώ είναι τα μέτρα για τα οποία η πόλη του Γκέτεμποργκ λαμβάνει επιχορήγηση:
1. Ο βιομηχανικός δρόμος του Aröd (δημιουργία τοπικού ποδηλατοδρόμου)
2. Gamlestadsvägen, Lars Kaggsgatan - Agnesbergsvägen (δημιουργία ποδηλατοδρόμου)
3. Kungsladugårdsgatan, Högsbogatan- Ståthållaregatan (δημιουργία ποδηλατοδρόμου)
4. Torpavallsgatan Kaggeledsgatan-Billerudsgatan (δημιουργία ποδηλατοδρόμου και πεζόδρομου)
5. Förstamajgatan, Tideräkningsgatan-Adventsvägen (δημιουργία ποδηλατοδρόμου)
6. Mölndalsvägen (δημιουργία ποδηλατοδρόμου)
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment