Συγκεκριμένα το συμβάν έγινε ένα απόγευμα τον Μάρτιο του 2018 που η γυναίκα επισκέφθηκε το εστιατόριο σε ένα εμπορικό κέντρο στη νότια Στοκχόλμη.
Προσπάθησε να παραγγείλει ένα ποτήρι κρασί, αλλά έλαβε,αρνητική απάντηση.
Μετά από αρκετές ανεπιτυχείς προσπάθειες παραγγελίας, η γυναίκα ζήτησε να μιλήσει με τον διαχειριστή του εστιατορίου. Όταν ακόμα δεν έλαβε καμία εξήγηση για το ότι δεν του επιτρέπεται να παραγγείλει, έφυγε από το εστιατόριο. Η γυναίκα ήταν νηφάλια εκείνη την στιγμή.
Σύμφωνα με το περιφερειακό δικαστήριο, ο DO (Διαμεσολαβητής διακρίσεων) έχει δείξει με τα αποδεικτικά του στοιχεία περιστάσεις που δικαιολογούν την υπόθεση ότι υπήρξε ζήτημα διάκρισης. Το περιφερειακό δικαστήριο γράφει επίσης ότι το εστιατόριο δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι δεν έχει κάνει διακρίσεις εις βάρος της γυναίκας.
Το εστιατόριο θα πληρώσει τώρα 30.000 SEK σε αποζημίωση για διακρίσεις στη γυναίκα.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment