Saturday 19 June 2021

Επαναλητουργεί η σιδηροδρομική γραμμή Σουηδίας - Φινλανδίας

Περισσότερα από 30 χρόνια, η κυκλοφορία επιβατών μεταξύ της Σουηδικής Haparanda και της Φινλανδικής Kemi έκλεισε. Ωστόσο, αφού η φινλανδική κυβέρνηση συμφώνησε να ηλεκτρολογήσει το τελευταίο τμήμα μεταξύ Haparanda και Φινλανδικής Laurila, η κυκλοφορία ενδέχεται σύντομα να λειτουργήσει ξανά.

Από τη σουηδική πλευρά, η απόφαση χαιρετίζεται, η οποία θεωρείται ως περιφερειακή διεύρυνση και σημαντική για τις προγραμματισμένες βιομηχανικές επενδύσεις.

- Αυτός είναι ένας σημαντικός σύνδεσμος τόσο για τα αγαθά όσο και για τους πολίτες, λέει η Helena Ericsson, περιφερειακή διευθύντρια της Σουηδικής Διοίκησης Μεταφορών North, στο SVT News.

Πιστεύει ότι η κυκλοφορία τρένων μεταξύ της βόρειας Σουηδίας και της βόρειας Φινλανδίας είναι ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ για την πρόσληψη εργασίας και τον τουρισμό στις χώρες. Ωστόσο, πιστεύει ότι το κύριο όφελος είναι οι μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ένα άλλο πλεονέκτημα της ηλεκτροδότησης είναι ότι πολλά μπορούν να αυτοματοποιηθούν, γεγονός που παρέχει αυξημένη ασφάλεια.

Σημαντικό για βιομηχανικές επενδύσεις

Ο δημοτικός σύμβουλος Sven Tornberg (C) επισημαίνει ότι το Ροβανιέμι και το Οούλου στην Φινλανδία έχουν μεγαλύτερο πληθυσμό από ό, τι ολόκληρο το Norrbotten στην Σουηδία όπου η Haparanda γίνεται σημαντική διασταύρωση μεταξύ της βόρειας Σουηδίας και της Φινλανδίας.

- Εάν το Οούλου έπρεπε να βρίσκεται στη Σουηδία, θα ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Σουηδίας, οπότε είναι πιθανότατα σημαντικό να ξεκινήσουμε τις κατάλληλες σιδηροδρομικές συνδέσεις, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις βιομηχανικές επενδύσεις αρκετών εκατοντάδων δισεκατομμυρίων, λέει ο Sven Tornberg.

Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment