Monday 30 August 2021

Αρκούδα επιτέθηκε σε κυνηγό και τον τραυμάτισε - Εδώ πως γλίτωσε

Κατά τη διάρκεια της κυνηγετικής εξόρμησης, ο Ντάνιελ δέχθηκε επίθεση από μια αρκούδα.

Αν και κατάφερε να την πυροβολήσει με τουλάχιστον δύο βολές,αυτή όλο και πλησίαζε.

- Όταν στάθηκε από πάνω και με δάγκωσε στην πλάτη, φοβήθηκα πραγματικά. Τότε ούρλιαξα δυνατά, λέει ο Daniel Blomqvist.

Συγκεκριμένα ο Daniel Blomqvist και η κυνηγετική του ομάδα ήταν σε κυνήγι αρκούδας στα δάση βόρεια του Strömsund την Παρασκευή.

- Περπατούσα στην περιοχή όταν είδα τα σκυλιά να κατευθύνονταν κατευθείαν προς το μέρος μου. Τότε ακούω ένα κλαδί που σπάει στο δάσος και κάτι να λαχανιάζει.

Ο Daniel Blomqvist περιγράφει ότι ακουγόταν σαν σκύλος που του είχε κοπεί η ανάσα.

- Συνειδητοποιώ ότι η αρκούδα έρχεται ακριβώς απέναντι μου.

Ο Ντάνιελ βλέπει τότε τη θηλυκή αρκούδα να στέκεται περίπου 15 μέτρα μακριά του. Υποχωρεί μερικά μέτρα και ετοιμάζεται να πυροβολήσει.

- Εξαπέλυσα έναν πυροβολισμό, πήγε κατευθείαν στους πνεύμονες της. Μετά γύρισε πάνω μου.

Όταν η αρκούδα χτυπήθηκε με τον πρώτο πυροβολισμό, γυρίζει στον Ντάνιελ και αρχίζει να τον πλησιάζει. Συνεχίζει να υποχωρεί.

- Μετά το πρώτο πυροβολισμό, πυροβολώ άλλους τρεις ενώ η αρκούδα έρχεται προς το μέρος μου. Δεν θυμάμαι πώς ακριβώς συνέβη, αλλά μου είπαν μετά ότι δύο βολές χτύπησαν καλά.

Αλλά η θηλυκή αρκούδα συνεχίζει και βρίσκεται ακριβώς από πάνω του.

- Όταν στάθηκε από πάνω και με δάγκωσε στην πλάτη, φοβήθηκα πραγματικά. Μετά ούρλιαξα δυνατά.

Συνολικά, έλαβε δώδεκα σημάδια δαγκώματος σε όλο του το σώμα, το χειρότερο από τα οποία ήταν περίπου ενάμισι εκατοστό βάθος.

- Σε κάτι αριστερά, καταφέρνω να έχω πρόσβαση στο μικρόφωνο και να φωνάξω στους κυνηγετικούς μου συντρόφους ενώ η αρκούδα είναι από πάνω μου.

Ο Ντάνιελ ήταν ξαπλωμένος σε ένα χαντάκι με τη θηλυκή αρκούδα των 190 κιλών πάνω του. Δεν ήταν σίγουρος αν ήταν ακόμα ζωντανός και στην αρχή δεν τολμούσε να κουνηθεί.

- Όταν ήταν πάνω μου και δεν είχε πλέων μετακινηθεί περισσότερο,κατάλαβα ότι πέθανε πάνω στην πλάτη μου.

Ο ίδιος δεν καταλαβαίνει πραγματικά πώς σώθηκε. Αλλά κατά κάποιον τρόπο καταφέρνει να σέρνεται χαλαρός ενώ ακούει πώς τα σκυλιά και οι φίλοι του πλησιάζουν.

Όταν τελείωσε το δράμα, ο Daniel μεταφέρθηκε αμέσως στο κέντρο υγείας στο Strömsund και στη συνέχεια στα επείγοντα στο Östersund όπου εξετάστηκαν και πλύθηκαν τα τραύματα. Είχε πραγματικό πόνο στο πόδι που δάγκωσε η θηλυκή αρκούδα, αλλά τίποτα δεν είχε σπάσει.

- Είμαι πολύ ευγνώμων που μπορώ να σταθώ εδώ και ευγνώμων που πυροβόλησα τόσο καλά. Αν οι πυροβολισμοί χτυπούσαν μερικά εκατοστά διαφορετικά, θα μπορούσαν να είχαν πάει εντελώς διαφορετικά όλα.

Συνολικά, ο Ντάνιελ και η κυνηγετική του ομάδα κατάφεραν να πυροβολήσουν τρεις αρκούδες κατά τη διάρκεια του κυνηγιού αρκούδας που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με τον Daniel Blomqvist, υπάρχουν «τρομακτικά πολλές αρκούδες» στα σουηδικά δάση. Θεωρεί ότι είναι σημαντικό καθήκον να συμμετάσχει στο κυνήγι προκειμένου να ελέγξει το απόθεμα για την ασφάλεια όλων. Και σύντομα ξεκινά το κυνήγι για τις άλκες - το οποίο ο Ντάνιελ δεν σκοπεύει να χάσει.

- Δεν νιώθω αποθάρρυνση να συνεχίσω το κυνήγι, μάλλον το αντίθετο. Απλώς είναι περιττό να εμβαθύνουμε σε αυτό, αλλά θα δούμε, λέει ο Daniel Blomqvist.

Τώρα ο Ντάνιελ έχει ξεκάθαρα σχέδια για το τι να κάνει με τη θηλυκή αρκούδα που του επιτέθηκε. Θα κρατήσει το κεφάλι της αρκούδας ως ανάμνηση.

- Θα το κρεμάσω στον τοίχο. Τότε θα παραμείνει και θα είναι κάτι για το οποίο μπορώ να πω στα παιδιά και τα εγγόνια μου. Αυτό δεν είναι κάτι που ξεχνάς. Παρόλο που μπορεί να ήταν λίγο πολύ συναρπαστικό, λέει ο Daniel Blomqvist.

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment