Saturday, 19 March 2022

Τα μηχανήματα εισιτηρίων της SL εξαφανίζονται - έτσι θα πληρώνετε το εισιτήριο σας

Τα μηχανήματα εισιτηρίων της SL καταργούνται σταδιακά. Ορισμένα έχουν ήδη κλείσει και αυτό το φθινόπωρο όλα τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης θα τεθούν εκτός λειτουργίας, αλλά θα είναι επίσης δυνατό στο μέλλον να αγοράσουν οι ταξιδιώτες το ταξίδι τους από πράκτορες εισητηρίων.

Συγκεκριμένα το προηγούμενο σύστημα, που ονομάζεται Access, έχει ήδη αρχίσει να καταργείται σταδιακά και ως μέρος αυτού θα εξαφανιστούν τα μηχανήματα εισιτηρίων.

Αντίθετα, οι ταξιδιώτες καλούνται να αγοράσουν το εισιτήριο τους απευθείας από την εφαρμογή ή να περάσουν την κάρτα τους στα οδοφράγματα για να αγοράσουν ένα μόνο εισιτήριο. Θα είναι επίσης δυνατή η χρήση φυσικής κάρτας SL στο μέλλον.

Δεν εξαφανίζονται όλα τα μηχανήματα εισιτηρίων ταυτόχρονα, αλλά σταδιακά αποσύρονται από τη χρήση. Σε πρώτο στάδιο θα τεθούν εκτός λειτουργίας οι αυτόματες μηχανές που λίγοι χρησιμοποιούν, με την προϋπόθεση να υπάρχει άλλη αυτόματη μηχανή στον ίδιο σταθμό.

Αλλά μέχρι το φθινόπωρο, όλα τα μηχανήματα εισιτηρίων θα έχουν φύγει.

- Δίνοντας έγκαιρη προσοχή στους ταξιδιώτες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης, τους δίνουμε χρόνο να ανακαλύψουν τους νέους τρόπους αγοράς εισιτηρίου, λέει ο Henrik Palmér, υπεύθυνος για τις πωλήσεις εισιτηρίων στη διοίκηση κυκλοφορίας σε δήλωση.

Σε ένα δελτίο τύπου, η SL γράφει ότι έχουν ήδη δει μια αλλαγή στα μοτίβα αγορών των ταξιδιωτών. Τα δύο τρίτα όσων ταξιδεύουν με ένα μόνο εισιτήριο το αγοράζουν είτε με τηλέφωνο είτε με τραπεζική κάρτα.

- Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούσαν προηγουμένως τα μηχανήματα εισιτηρίων είναι εκείνοι που άλλαξαν την αγορά τους  μέσω της εφαρμογής SL ή άρχισαν να ταξιδεύουν με τη χρεωστική τους κάρτα, λέει ο Henrik Palmér.

Παρόλο που τα μηχανήματα εισιτηρίων θα εξαφανιστούν, όσοι δεν μπορούν να αγοράσουν το ταξίδι τους σε smartphone θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο σε σχέση με το ταξίδι τους με πράκτορες όπως το Pressbyrån ή το 7-Eleven και σε περίπτερα.

«Έχουμε δει ότι άνθρωποι που δεν έχουν smartphone έχουν χρησιμοποιήσει τα μηχανήματα εισιτηρίων σε πολύ μικρό βαθμό. Γενικά προτιμούν την προσωπική εξυπηρέτηση σε ένα περίπτερο ή σε έναν πράκτορα που πουλάει εισιτήρια SL», γράφει η SL σε σχόλιο στο DN.

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment