Monday 19 December 2022

ΠΌΡΤΑ σε Ερντογάν η Σουηδία - Δεν δίνει πίσω εξόριστο δημοσιογράφο-"Χαρούμενος για την απόφαση"

Ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν τον έχει χαρακτηρίσει τρομοκράτη και ζήτησε να εκδοθεί στην Τουρκία. Σήμερα ήρθε η απόφαση που σημαίνει ότι ο Τούρκος εξόριστος δημοσιογράφος Μπουλέντ Κενές μπορεί να μείνει στη Σουηδία.

- Είμαι χαρούμενος, φυσικά. Αλλά η απόφαση ήταν αναμενόμενη, λέει.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου τον Νοέμβριο, ο Πρόεδρος της Τουρκίας ξεχώρισε ένα πρόσωπο το οποίο απαιτεί να εκδοθεί η Σουηδία στην Τουρκία τον ​​εξόριστο δημοσιογράφο Μπουλέντ Κένες. Το Ανώτατο Δικαστήριο βάζει πλέον τέλος στην έκδοση του. Όταν το SVT φτάνει στον Bülent Kenes, είναι απασχολημένος με την ανάγνωση της απόφασης από το Ανώτατο Δικαστήριο.

Ο Kenes ήταν εκδότης εφημερίδας που ασκούσε κριτική στο καθεστώς Ερντογάν.

"Κάθε εβδόμαδα βρισκόμουν σε αστυνομικό σταθμό για να δώσω εξηγήσεις για τις κατηγορίες εναντίων μου".

- Αλλά δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος γιατί λένε ότι είμαι ύποπτος για εγκλήματα στην Τουρκία. Δεν έχω κάνει κανένα έγκλημα. Αυτές οι κατηγορίες είναι εντελώς κατασκευασμένες από το καθεστώς του Ερντογάν.

Αναρτήθηκε σε τουρκικά μέσα ενημέρωσης

Ο Κένες έχει λάβει πολιτικό άσυλο στη Σουηδία και έχει υποβάλει αίτηση για άδεια μόνιμης διαμονής. Το SVT είχε πει στο παρελθόν πώς τα τουρκικά κρατικά μέσα δημοσίευσαν σουηδικές διευθύνσεις σπιτιού πολλών ανθρώπων που η Τουρκία θέλει να εκδώσει η Σουηδία. Το δελτίο τύπου της HD αναφέρει ότι υπάρχει κίνδυνος δίωξης λόγω των πολιτικών φρονημάτων του ατόμου.

Η περίπτωσή του ήταν ένα επαναλαμβανόμενο θέμα σχετικά με την έγκριση της Τουρκίας για σουηδική ένταξη στο ΝΑΤΟ.

- Σε σχέση με την αίτηση της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ, η κατάσταση έγινε χειρότερη. Τουρκικά ΜΜΕ δημοσίευσαν φωτογραφίες με τη γυναίκα μου και τη διεύθυνση του σπιτιού μου.Δεν είχα μέλλον στην Τούρκία,μόνο βασαυνισμό και φυλακή.

Ο Κένες πιστεύει ότι δεν τον εκπλήσσει ιδιαίτερα η απόφαση. Τονίζει ότι έχει εμπιστοσύνη ότι η σουηδική δικαιοσύνη θα δικάσει την υπόθεσή του με νόμιμο τρόπο.

- Στο τέλος της ημέρας, είμαι προφανώς χαρούμενος. Ήταν μια αγχωτική περίοδος για μένα και την οικογένειά μου. Ελπίζω η απόφαση να μου προσφέρει λίγη ηρεμία.

Ωστόσο, δεν πιστεύει ότι ο Τούρκος πρόεδρος θα τον ξεχάσει.

- Δυστυχώς, περιμένω άσχημα πράγματα από τον Ερντογάν και το καθεστώς του. Θα συνεχίσουν να προσπαθούν να κάνουν κατάχρηση του νομικού συστήματος, λέει.

No comments:

Post a Comment