Οι δοκιμές δείχνουν ότι η γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να μειωθεί δραστικά στο σουηδικό κρύο του χειμώνα και να διαφέρει σημαντικά από αυτό που υπόσχεται η διαφήμιση. Προβληματική είναι η άποψη της οργάνωσης καταναλωτών M Sweden, η οποία πιστεύει ότι πρέπει να διευκρινιστεί το μάρκετινγκ.
Η οργάνωση καταναλωτών M Sweden, πρώην Motormännen, και η νορβηγική ένωση αυτοκινητοβιομηχανίας NAF έχουν δοκιμάσει κατά τη διάρκεια του έτους πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του Σκανδιναβικού χειμώνα.
Και το αποτέλεσμα σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων είναι απώλεια φάσματος άνω του 25%. Στη συνέχεια, τα αυτοκίνητα είχαν ήδη ζεσταθεί στην εκκίνηση, πράγμα που σημαίνει ότι η απώλεια μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερη αν η μπαταρία είναι κρύα. Ταυτόχρονα, το αποτέλεσμα διαφέρει πολύ μεταξύ διαφορετικών μάρκων και μοντέλων αυτοκινήτων, από 14 έως 26 τοις εκατό.
- Πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο να μπορούμε να πούμε πόσο χειρότερο μπορεί να γίνει το αυτοκίνητο. Τώρα δεν έχετε ιδέα πώς αλλάζει το εύρος μέχρι να δοκιμάσετε, λέει ο Carl-Erik Stjernvall, τεχνικός εμπειρογνώμονας της M Σουηδίας.
Τα τελευταία χρόνια, το ARN, το Γενικό Συμβούλιο Παραπόνων, έλαβε ωστόσο μόνο έναν μικρό αριθμό αναφορών από καταναλωτές που θεωρούν ότι δεν έλαβαν επαρκείς πληροφορίες σχετικά με το πόσο χειρότερο γίνεται το φάσμα κατά τη διάρκεια του χειμερινού κρύου όταν αγόρασαν το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο.
Υπάρχει κίνδυνος αυτές οι ειδοποιήσεις να αυξηθούν όταν όλο και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς να γνωρίζουν ιδιαίτερα, λέει ο Carl-Erik Stjernvall. Και η ανάγνωση διαφόρων δοκιμών στο διαδίκτυο δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνετε ως αγοραστής αυτοκινήτου.
- Μπορεί να μην περιμένετε καμία επιδείνωση στην εμβέλεια και ως καταναλωτής δεν είστε υποχρεωμένοι να γνωρίζετε τέτοια πράγματα. Αντίθετα, οι εταιρείες είναι εκείνες που είναι υπεύθυνες για τον απολογισμό των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment