Μεταξύ των ευαίσθητων πληροφοριών που κατέληξαν με τους ψηφιακούς γίγαντες είναι παραδείγματως χάρην όταν ένα άτομο έχει αγοράσει μια συνδικαλιστική ασφάλιση ή μια ασφάλεια εγκυμοσύνης, καθώς και ιδιαίτερα προσωπικά δεδομένα, όπως αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης.
Οι πληροφορίες έχουν φθάσει σε Facebook, Google, Microsoft, Linkedin και Adobe και όλα αυτά συνεχίζονται από το 2005.
- Αλλά η πλειονότητα των τμημάτων πραγματοποιήθηκε μετά το 2015 και μετά, λέει η διευθυντής Τύπου της Folksam, Kajsa Moström.
Οι διαρροές ανακαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια ενός εσωτερικού ελέγχου στις αρχές Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου και από τότε η Folksam εργάστηκε για να χαρτογραφήσει τι συνέβη και να αναλάβει δράση.
- Πρόκειται για δεδομένα που δεν πρέπει να κοινοποιούνται σε καμία περίπτωση.
Ωστόσο, το εύρος αυτού που έχει μοιραστεί είναι μεγάλο, λέει η Kajsa Moström. Πρόκειται για τα πάντα, από αριθμούς IP, από επισκέπτες στον ιστότοπο - που ταξινομούνται ως προσωπικές πληροφορίες - των συνδρομητικών πελατών. Ακριβώς ποιος επηρεάστηκε, ωστόσο, η Folksam δεν μπόρεσε να το μάθει.
- Όχι, δεν γνωρίζουμε ποιοι μεμονωμένοι πελάτες εμπλέκονται, αλλά έχουμε δημοσιεύσει πληροφορίες στον ιστότοπό μας σήμερα.
Σε ένα σχόλιο, ο Jens Wikström, ο οποίος είναι επικεφαλής του μάρκετινγκ και των πωλήσεων στο Folksam, λέει ότι κατανοούν ότι μπορεί να προκαλέσει ανησυχία στους πελάτες και ότι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη αυτό που συνέβη.
- Αυτό δεν πρέπει να συμβεί και τώρα δουλεύουμε σκληρά, ώστε να μην ξανασυμβεί στο μέλλον. Δουλεύουμε παράλληλα για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε ρουτίνες και ενημερωμένες συμφωνίες, λέει.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment