Monday 16 November 2020

Ο πρίγκιπας Joachim μιλάει μετά το εγκεφαλικό ατύχημα που είχε!"Ευχαριστούμε τον δημιουργό μας"

 Για πρώτη φορά, ο πρίγκιπας της Δανίας Joachim μιλά για το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη αυτό το καλοκαίρι και τι σημαίνει για την ύπαρξή του και της οικογένειάς του.

- Ευχαριστούμε τον δημιουργό μας κάθε μέρα, λέει ο Joachim στην DR Nyheder απο το Παρίσι.

Συγκεκριμένα στις 24 Ιουλίου, ο πρίγκιπας Joachim, 51 ετών, μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Τουλούζης όπου και χειρουργήθηκε για θρόμβο αίματος στον εγκέφαλό του.

Η ζωή του Joachim σώθηκε επειδή περιβαλλόταν από τους αγαπημένους του στο κάστρο κρασιού Château de Cayx της βασιλικής οικογένειας στα νότια της Γαλλίας.

Όλοι έδρασαν αμέσως και ήχησαν το συναγερμό όταν συνειδητοποίησαν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

- Δεν έχει επηρεαστεί μόνο ο εαυτός μου αλλά και το φυσικό μου σχήμα, λέει ο Joachim στην DR Nyheder.

- Όλοι έχουμε επηρεαστεί. Ήμουν αυτός που έπασχε αλλά ήταν όλοι στο πλευρό μου. Επομένως, η οικογένεια είναι επίσης μέρος της ανάκαμψης μου και ευχαριστούμε τον δημιουργό μας κάθε μέρα.

Ο Joachim υποτίθεται ότι ξεκίνησε τη νέα του δουλειά ως υπερασπιστής άμυνας στη δανέζικη πρεσβεία στο Παρίσι την 1η Σεπτεμβρίου, αλλά απο τότε δεν ανακτήθηκε επαρκώς.

Έτσι στις 18 Σεπτεμβρίου μπόρεσε να τεθεί ξανά στην υπηρεσία.

- Η φόρμα μου είναι καλή. Αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι εξακολουθώ να δουλεύω με αυτήν και θα πάρει πολύ καιρό, λέει ο Joachim στη συνέντευξη.

- Αποφάσισα να το πάρω εύκολα και ωραία. Η μετάβαση σε θέση πλήρους απασχόλησης στο εξωτερικό για την άμυνα είναι ήδη επαναστατική, είναι ένας εντελώς νέος κόσμος για μένα.

Η νέα ζωή της οικογένειας στη Γαλλία έγινε επίσης πιο δύσκολη από την αναμενόμενη λόγω της πανδημίας της κορώνας.

Η Corona έκανε την ύπαρξή μας εδώ στο Παρίσι πιο σωματικά δύσκολη. Αλλά απολαμβάνουμε να είμαστε μαζί, να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή, λέει ο Joachim.

- Ισχύει επίσης για απλά μικρά πράγματα, όπως η βοήθεια των παιδιών στα μαθήματα.

Ο Joachim, όπως και όλοι οι άλλοι, πρέπει να φοράει μάσκα μόλις βγεί έξω από την πόρτα.

- Είναι περίεργες εποχές. Η ελευθερία κινήσεων είναι περιορισμένη, έχουμε απαγόρευση της κυκλοφορίας και πρέπει να έχω πάσο μαζί μου μόλις περάσω περισσότερο από ένα χιλιόμετρο από το σπίτι.

- Δεν είναι η Γαλλία που έχουμε συνηθίσει. Αλλά πρέπει όλοι να βοηθήσουμε, λέει ο Joachim στην DR News.

Επι της ευκαιρίας της συνέντευξης θέλει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να πει πόσο ευτυχισμένη είναι η οικογένεια του που ζει στη Γαλλία. Ο πατέρας του Joachim, ο πρίγκιπας Henrik, ήταν Γάλλος και η σύζυγός του Marie είναι Γαλλίδα.

- Μην ξεχνάτε ότι είμαι μισός Γάλλος και εδώ μπορώ να καλλιεργήσω αυτήν την πλευρά της προσωπικότητάς μου, λέει.

- Στα τέσσερα τείχη του σπιτιού, μπορούμε να συνδυάσουμε τους Γάλλους και τους Δανούς όσο περήφανα θέλουμε. Μας αρέσει να ζούμε στο παρόν, ακόμα κι αν είναι δύσκολο μερικές φορές.

Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment