Tuesday 30 July 2024

Σουηδός επισκέφτηκε την Κύπρο 22 φορές -Τιμήθηκε από τον δήμο της Αγίας Νάπας -"Νιώθω σαν το σπίτι μου εδώ"

O Cony Petterson έχει επισκεφθεί την Αγία Νάπα 22 φορές. Τώρα τιμήθηκε με αναμνηστική πλακέτα και ανακηρύχθηκε Πρέσβης Τουρισμού της Αγίας Νάπας από τον Αντιδήμαρχο του Δήμου Αγίας Νάπας Αντώνη Χρήστου.

«Είναι απίστευτα τιμητικό για μένα», λέει στον ιστότοπό μας αμέσως μετά την τελετή.

Χιλιάδες Σουηδοί τουρίστες επιλέγουν την Κύπρο για τις διακοπές τους. Η Κύπρος και ιδιαίτερα η Αγία Νάπα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς των Σουηδών από το 1970. Καλό φαγητό, 340 ηλιόλουστες μέρες το χρόνο και οι πιο όμορφες και καθαρότερες παραλίες της Μεσογείου, αλλά φυσικά η νυχτερινή ζωή και ο πολιτισμός της Κύπρου προσελκύουν επίσης χιλιάδες Σουηδούς κάθε έτος.

Ένας από αυτούς είναι ο Conny John Lennart Pettersson από τη Στοκχόλμη που έχει επισκεφθεί την Κύπρο συνολικά 22 φορές από το 1979.

"Λατρεύω τα πάντα στην Κύπρο, τους ανθρώπους, την ιστορία και το κλίμα. Όλα είναι καταπληκτικά".

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024 στο Δημαρχείο Αγίας Νάπας, ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Αγίας Νάπας Αντώνης Χρήστου απένειμε αναμνηστική πλακέτα και έμβλημα του Πρέσβη του Τουρισμού στον Conny Pettersson από τη Στοκχόλμη.

Ο Χρήστου εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες για τις πολλές επισκέψεις του Conny και για την ιδιαίτερη προτίμηση που δείχνει στην Αγία Νάπα, ενώ επεσήμανε ότι ο δήμος δεν μπορεί να θεωρεί τον Conny επισκέπτη αλλά κάτοικο της Αγίας Νάπας.

Ο ιστότοπός μας ήταν στον χώρο του Δημαρχείου της Αγίας Νάπας και μίλησε με τον Conny μετά την τελετή.

Πώς νιώθετε μετά από αυτό το βραβείο;

Είναι απίστευτα τιμητικό και πολύ διασκεδαστικό καθώς και νιώθω μεγάλη εκτίμηση. Μου αρέσουν όλα όσα έχουν να κάνουν με την Κύπρο. Οι άνθρωποι, η ιστορία, το κλίμα, ό,τι έχει να κάνει με την Κύπρο. Όλα είναι φανταστικά.

Έχετε έρθει 22 φορές στην Κύπρο. Τι σας ελκύει στην Κύπρο;

Έχω πολλούς φίλους εδώ μετά από τόσα χρόνια που είμαι εδώ. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω με λόγια, αλλά νιώθω πραγματικά σαν στο σπίτι μου. Κανονικά έχω και το σπίτι μου στη Σουηδία, αλλά εδώ νιώθω πραγματικά σαν στο σπίτι μου. Θέλω να μετακομίσω εδώ όταν συνταξιοδοτηθώ ή πριν συνταξιοδοτηθώ.

Τι έχει η Κύπρος που δεν έχουν όλες οι άλλες μεσογειακές χώρες;

Νομίζω ότι η Κύπρος έχει μια ηρεμία που δεν την έχουν οι άλλες χώρες. Έχω ταξιδέψει απίστευτα με την δουλειά μου σε όλο τον κόσμο και πρέπει πραγματικά να πω ότι πάντα μου φέρονταν με ειλικρίνεια και ότι οι άνθρωποι είναι απίστευτα εξυπηρετικοί. Το φαγητό είναι εκπληκτικό και είναι αδύνατο να περιγράψει κανείς πόσο καταπληκτική είναι η κυπριακή κουζίνα. Και φυσικά ο καιρός. Είμαστε στα μέσα Ιουλίου και δεν είναι πολύ δροσερά, αλλά γι' αυτό ερχόμαστε εδώ.

Πιτυπάννα (παραδοσιακό Σουηδικό φαγητό) ή Σουβλάκι;

Σουβλάκι φυσικά (γέλια)

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment