Monday 8 August 2022

Κρεμάει τα παπούτσια του ο πρώην τερματοφύλακας της Akropolis- Πέρασε και από την Κύπρο

Ο γνώριμος μας απο το πέρασμα του και από την Ακρόπολη, John Alvbåge τελειώνει την καριέρα του ως τερματοφύλακας ποδοσφαίρου.

Ο 39χρονος ανακοίνωσε την απόφαση στο Instagram του την περασμένη Τετάρτη, την ίδια ώρα που είπε ότι θα γίνει προπονητής τερματοφυλάκων στη Sarpsborg 08.

- Τώρα θα αλλάξω τη σέλα μου και θα πάω από παίκτη σε προπονητή.

Πριν από τη σεζόν, ο John Alvbåge επέλεξε να σπάσει το συμβόλαιό του με την Akropolis. Μετά από πάνω από 400 παιχνίδια στην καριέρα του, εκ των οποίων τις 245 στην Allsvenskan, επέλεξε τώρα να τερματίσει την καριέρα του ως παίκτης.

«Είναι μια πολύ δύσκολη απόφαση για μένα να πάρω καθώς είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μου και μεγάλο κομμάτι της ταυτότητάς μου.

Έχω αφιερώσει τη ζωή μου στο να είμαι τερματοφύλακας ποδοσφαίρου αλλά όλα έχουν ένα τέλος» γράφει στο Instagram του.

Στη συνέχεια, ευχαριστεί, μεταξύ άλλων, όλους τις ομάδες,τους παίκτες και τους οπαδούς που έχει παίξει υπέρ και κατά.

Ο Alvbåge έχει παίξει τους περισσότερους αγώνες του στην IFK Göteborg και την Örebro SK. Επιπλέον, έχει πραγματοποιήσει μεταξύ άλλων ταξίδια στο εξωτερικό σε Νορβηγία, ΗΠΑ και Κύπρο.

Τώρα επιστρέφει στη Νορβηγία για να γίνει προπονητής τερματοφυλάκων στο Sarpsborg 08, τον σύλλογο που προπονεί τώρα ο Stefan Billborn (πρώην στο Hammarby).

«Τώρα θα αλλάξω τη σέλα μου και θα πάω από παίκτης σε προπονητής. Ευχαριστώ το Sarpsborg 08 για αυτήν την ευκαιρία», γράφει ο Alvbåge.

Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment