Sunday 14 August 2022

Συνέντευξη Ασόρο για την αυτοπεποίθηση του,τις δύσκολες εποχές αλλά και για το αριστερό του πόδι-"Νιώθω καλά με τον εαυτό μου"

Ο Ζοέλ Ασόρο είχε εντυπωσιάσει στο ευρωπαϊκό παιχνίδι, λυγίζοντας την Σέψι με τέσσερα γκολ σε δύο παιχνίδια.

Στην Sportbladet, μιλά ο επιθετικός της Djurgården για την ανατροπή στην καριέρα του μετά από δύσκολες εποχές.

- Αυτό είναι το καλύτερο πράγμα που έχει συμβεί στην καριέρα μου. Ο τρόπος που με πήρε η Djurgården όταν ήμουν στα χειρότερα μου, θα είμαι πάντα ευγνώμων για αυτό, λέει ο 23χρονος επιθετικός.

«Ένιωθα άγχος για πάνω από ένα χρόνο. Αν δεν έχεις αυτοπεποίθηση, τίποτα δεν λειτουργεί», είπε ο Joel Asoro σε συνέντευξή του στην Sportbladet τον Νοέμβριο.

Ο επιθετικός προέρχεται από έναν βαρύ δανεισμό από τη Τζένοα όταν η Τζουργκάρντεν τον αγόρασε από τη Σουόνσι για περίπου επτά εκατομμύρια κορώνες τον Φεβρουάριο του 2021.

Οι προσδοκίες ήταν υψηλές, αλλά το παιχνίδι του χάλασε και υπήρξαν μόνο τρία γκολ για τον Ασόρο, ο οποίος και ο ίδιος δεν ήταν ικανοποιημένος με την πρώτη του σεζόν στην Τζουργκάρντεν.

- Ήταν δύσκολο. Πείσμωσα, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Αν συγκριθεί με φέτος, ο κόσμος σκέφτεται: «Τι έχει συμβεί;». Μόλις προσγειώθηκα μετά από τόσα χρόνια που έχασα. Ήμουν στην κατάψυξη και τώρα έχω αρχίσει να ξεπαγώνω λίγο.

«Το καλύτερο πράγμα που συνέβη στην καριέρα μου»

Στα τελευταία παιχνίδια, ο Ασόρο δεν έχει κρυώσει. Σε δύο προκριματικούς αγώνες με τη ρουμανική Sepsi στο Europa Conference League, σημείωσε τέσσερα γκολ και μετά το 3-1 στην Tele Arena την προηγούμενη εβδομάδα, οι Ultras το πανηγύρισαν με ένα νέο σύνθημα «Joel Asoro - κάνει ό,τι θέλει».

- Διασκεδάζω. Διασκεδάζω. Αυτό είναι το καλύτερο πράγμα που συνέβη στην καριέρα μου. Ο τρόπος που με πήρε η Djurgården όταν ήμουν στα χειρότερα μου, θα είμαι πάντα ευγνώμων για αυτό. Ωστόσο, τα πράγματα πάνε μπροστά. Η πρώτη χρονιά θα λέω πάντα ότι είναι η καλύτερη μου χρονιά. Όσο κι αν έχω παλέψει και την υπομονή... Μου αρέσει που ο κόσμος είχε προσδοκίες από εμένα και φέτος ένιωσα ότι έπρεπε να το δείξω στον κόσμο.

Η καλύτερή σου χρονιά λοιπόν;

- Ναι, εκατό τοις εκατό. Όχι ποδοσφαιρικά, αλλά ως άνθρωπος. Δέχτηκα τόση κριτική και δεν ένιωθα καλά και το σώμα μου δεν ένιωθε καλά επίσης. Μετά από αυτό ένιωσα ότι τώρα το 2022 δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος, θα προχωρήσω. Χρειάστηκε χρόνος και ήταν δύσκολο, αλλά τώρα καθόμαστε εδώ σήμερα και χαμογελάμε. Όλα άξιζαν τον κόπο.

Ο Asoro είναι ιδιαίτερα ευγνώμων στον αθλητικό διευθυντή της Djurgården, Bosse Andersson, ο οποίος πίστεψε σε αυτόν όταν δύσκολα πίστευε στον εαυτό του μετά από μερικά δύσκολα χρόνια στο εξωτερικό, τα οποία κατέληξαν σε μια Ιταλία κλειστή από τον κορωνοϊό.

- Ο Bosse ήταν τόσο σκληρός που δεν καταλαβαίνεις. Με εκνεύριζε καθημερινά. Είναι αυτός που με έσπρωχνε και με παρακολουθούσε από τα 15 μου και μου έλεγε πως να φερθώ. Τώρα όμως καθόμαστε και γελάμε.

Με ποιον τρόπο ήταν ενοχλητικός;

- Μου έλεγε "Έλα τώρα, δεν μπορείς να παίξεις έτσι. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό", και απλώς σκεφτόμουν: "Σκάσε". Αλλά αστειευτήκαμε πολύ. Στην πραγματικότητα ήταν σαν μικρός πατέρας.

- Αν είσαι χαρούμενος έξω, τότε είσαι χαρούμενος στο γήπεδο. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο πράγμα για μένα,συμπληρώνει ο Joel.

Τι σε κάνει να νιώθεις τόσο καλά;

- Είμαι γενικά χαρούμενος και έχω ένα καλό συναίσθημα. Είναι η οικογένεια, φυσικά. Έχω γίνει πατέρας και γίνονται πολλά. Εκτός αυτού, το μεγαλύτερο πράγμα είναι ότι η μαμά μου είναι σπίτι. Κάνει λίγο παραπάνω γιατί ήταν πάντα ο άνθρωπος που με φρόντιζε και είχε και τον ρόλο της μητέρας και του πατέρα. Είναι ωραίο να έχεις την υποστήριξή της.

Παρόλο που οι μπάλες έχουν κυλήσει στα δίκτυα και ο Asoro γίνεται όλο και καλύτερος κατά τη διάρκεια της σεζόν, τόσο ο ίδιος όσο και ο προπονητής Thomas Lagerlöf πιστεύουν ότι υπάρχουν περισσότερα να γίνουν.

- Έχει ανοδική καμπύλη φόρμας εδώ και καιρό, αλλά υπάρχει ακόμα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της χωρητικότητάς του που δεν το χρησιμοποιεί. Κάθε εβδομάδα γίνεται όλο και καλύτερος, αλλά έχει πολλά περισσότερα που μπορεί να βγάλει. Πάνω απ 'όλα, όταν πρόκειται για τη συμμετοχή και τη μη λήψη πολλών νεκρών στιγμών στους αγώνες, λέει ο Lagerlöf.

Ο Ασόρο συμφωνεί.

- Εγώ ο ίδιος ξέρω ότι είναι έτσι. Δεν βγαίνουν όλα μονομιάς. Δεν περιμένω ακόμη περισσότερα αύριο ή σε δύο εβδομάδες, αλλά με υπομονή θα έρθουν περισσότερα. Τι εννοώ με αυτό; Μόνο εγώ το ξέρω. Θα είμαι όμως πιο άμεσος στο παιχνίδι μου.

Πόσο τοις εκατό σου απομένει μέχρι το μέγιστο;

- Νομίζω ότι έχω φτάσει στο 60 τοις εκατό, οπότε υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα. Είναι μικρά πράγματα. Τώρα ξαφνικά σκόραρα μια κεφαλιά. Πολλοί άνθρωποι ξέρουν ότι μπορώ να πηδήξω ψηλά, αλλά το να βάζω γκολ με κεφαλιά δεν ήταν συνηθισμένο για μένα.Προπονούμε όμως συνεχώς.

Ο Ασόρο δεν πέτυχε μόνο γκολ με κεφαλιά, αυτή τη σεζόν υπήρξαν και μερικές κανονίες με το αριστερό του πόδι.

Κάτι που έχουν ενθαρρύνει τους συμπαίκτες του και πάνω από όλα τον Μάγκνους Έρικσον.

- Είναι σαν τον μεγαλύτερο αδερφό μου. Ο Mange ήξερε τα πάντα για μένα και ελέγχει τα πάντα.

Πώς σε έχει βοηθήσει;

- Έχει την γκρίνια πάνω μου όλη την ώρα.Μου λέει συνέχεια: «Προχώρα και σταμάτα να σκέφτεσαι». Στην αρχή της σεζόν άρχισα να πετυχαίνω μερικά γκολ με το αριστερό στην προπόνηση και ο κόσμος έλεγε: «Ήσουν πάντα αριστεροπόδαρος ;». Είπα: «Όχι, κάπως το παρατήρησα πρόσφατα». Μετά από αυτό μου είπαν να σουτάρω με το αριστερό. Απέναντι στη Σέψη σκέφτηκα: «Γιατί όχι;» και μετά έγινε. Μετά έγινε ξανά. Είναι καλό που έχω μερικές επιλογές και μπορώ να διαφοροποιήσω το παιχνίδι μου.

Γι' αυτό ο «Μανγκέ» χάρηκε τόσο πολύ όταν έβαλες εκείνο το γκολ τότε;

- Ναι ναι. Γι' αυτό άρχισαν όλοι να με χτυπούν και να λένε: «Τι είπαμε;». Ήξερα ότι το αριστερό μου πόδι δεν είναι κακό, αλλά όχι ότι θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω με αυτόν τον τρόπο.

Πότε ένιωσες ότι τα πράγματα άρχισαν να γυρίζουν προς τα πάνω για σένα;

- Ακόμα και μετά τον αγώνα με την Norrköping, ένιωσα ότι άρχισα να βρίσκω ένα συναίσθημα. Το επόμενο παιχνίδι σκόραρα ξανά, με το αριστερό μου. Μετά σταμάτησε λίγο. Αυτό που άλλαξε τα πάντα ήταν ο αγώνας με την Μάλμε. Μπήκα αργά, ήταν ήδη 3-0, μπήκα στη θέση και σούταρα και έκατσε μέσα. Μετά από αυτό, τα πράγματα άρχισαν να κυλούν και τα πράγματα πήγαν όπως τα ήθελα.

Τότε ήταν που άρχισες να νιώθεις ότι κάνεις αυτό που θέλεις;

- Αν αυτό πιστεύει ο κόσμος, τότε ας είναι. Απλώς πηγαίνω με αίσθηση. Δεν νομίζω. Αλλά ήταν τρελό να παίρνω αυτή την χαρά. Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ στη ζωή μου. 20.000 θαυμαστές κάθονται και φωνάζουν το όνομά μου. Απλώς σκέφτηκα: «Ουάου, τι συμβαίνει εδώ;». Δεν ξέρω καν τι να πω. Ήταν καταπληκτικό.

Η αυτοπεποίθηση είναι λίγο καλύτερη τώρα από ό,τι πριν από λίγους μήνες;

- Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον έχω αυτοπεποίθηση. Αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει κυρίως με την αυτοεκτίμησή μου. Νιώθω καλά με τον εαυτό μου, γι' αυτό εμπιστεύομαι περισσότερο τον εαυτό μου. Η αυτοπεποίθηση είναι πάντα καλή, αλλά η αυτοεκτίμηση έρχεται πρώτη.

Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment