Friday 13 May 2022

ΥΠΕΞ Σουηδίας για δήλωση Ερντογάν:"Δεν μας έχουν πεί κάτι τέτοιο στις συναντήσεις που είχαμε"

Δηλώσεις στο κρατικό κανάλι έκανε η Υπεξ Σουηδίας αναφορικά με τις προκλητικές δηλώσεις του Ταγίπ Ερντογάν σχετικά με την πιθανή αίτηση της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ:

- Συνάντησα τον Τούρκο συνάδελφό μου προχθές και είχαμε επίσης μια συζήτηση για μια πιθανή σουηδική αίτηση στο ΝΑΤΟ πριν από μερικές εβδομάδες, όταν είχαμε μια μεγαλύτερη διμερή συνάντηση, λέει η υπουργός Εξωτερικών Ann Linde (S) στο SVT Nyheter μετά τη δήλωση του Ερντογάν.

- Έχουμε μια πολύ καλή και εποικοδομητική σχέση και δεν μας έχουν παρουσιάσει κάτι τέτοιο. Ούτε ο πρεσβευτής του ΝΑΤΟ, ούτε μία από τις 30 χώρες, έχει παρουσιάσει κάτι τέτοιο. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να μιλήσουμε εάν επιλέξουμε να υποβάλουμε αίτηση για ένταξη στο ΝΑΤΟ και ότι θα λάβουμε θετικά μηνύματα από όλες τις χώρες.

- Δεν λάβαμε αυτό το σήμα επίσημα, αλλά θα έχω την ευκαιρία να μιλήσω με τον συνάδελφό μου Υπουργό Εξωτερικών το Σάββατο. Στη συνέχεια, τόσο αυτός όσο και εγώ θα συμμετάσχουμε στη συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ στην οποία είμαστε καλεσμένοι εγώ και ο Φινλανδός Υπουργός Εξωτερικών.

Συντακτική ομάδα

No comments:

Post a Comment