Το επόμενο έτος, ένα νέο ηλεκτρικό φεριμπότ θα ξεκινήσει τις δοκιμές στην κυκλοφορία των σκαφών της SL. Ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Ekerö και της πόλης μπορεί να μειωθεί στο μισό σε μόλις 25 λεπτά.
- Αλλάζει το παιχνίδι για την κυκλοφορία των σκαφών μεταφοράς στη Στοκχόλμη, λέει ο περιφερειακός σύμβουλος Gustav Hemming (C).
Το νέο ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς θα ξεκινήσει τις δοκιμές του στη γραμμή 89 την επόμενη άνοιξη. Το ταξίδι με πλοίο μεταξύ του Ekerö και της αποβάθρας του δημαρχείου, το οποίο διαρκεί σήμερα 55 λεπτά, θα μπορεί να μειωθεί σε 25 λεπτά με άμεση κυκλοφορία. Το ηλεκτρικό σκάφος έχει λάβει εξαίρεση από το διοικητικό συμβούλιο της κομητείας για το όριο ταχύτητας των 12 κόμβων στην πόλη και θα έχει ταχύτητα πλεύσης 25 κόμβων.
- Ελπίζουμε ότι ακόμη περισσότεροι κάτοικοι του Ekerö θα παρκάρουν το αυτοκίνητο και θα αγοράσουν κάρτες SL κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Η δοκιμή θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2023 και θα εκτελέσει τη διαδρομή για περίπου έξι μήνες.
Η ακριβής ημερομηνία έναρξης δεν έχει οριστεί καθώς το σκάφος είναι ακόμη υπό ναυπήγηση στο Rotebro και πρέπει να είναι εγκεκριμένο από τον Σουηδικό Οργανισμό Μεταφορών.
- Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι κάνει ο μειωμένος στο μισό χρόνος ταξιδιού. Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι λατρεύουν να χρησιμοποιούν τις πλωτές οδούς ακόμα κι αν χρειάζεται τόσος χρόνος αντί να παίρνουν λεωφορείο. Αλλά τι θα συμβεί εάν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους θαλάσσιους δρόμους ως συντομεύσεις και για να πηγαίνουμε πραγματικά πιο γρήγορα από ό,τι δια μέσου της ξηράς, λέει ο Gustav Hemming.
«Ελπίζουμε ότι ακόμη περισσότεροι κάτοικοι του Ekerö θα παρκάρουν το αυτοκίνητο τους και θα αγοράσουν κάρτες SL κατά τη διάρκεια της δοκιμής», λέει ο περιφερειακός σύμβουλος του αρχιπελάγους Gustav Hemming (C).
Το σκάφος μήκους δώδεκα μέτρων μεταφέρει μόνο 30 επιβάτες, σε σύγκριση με το σημερινό Ekeröpendel που μεταφέρει 140 επιβάτες. Σύμφωνα με υπολογισμούς, το ηλεκτρικό σκάφος εξακολουθεί να αναμένεται να είναι φθηνότερο από την κανονική κίνηση των προαστιακών σκαφών, η οποία σήμερα είναι σημαντικά πιο ακριβή ανά επιβατικό χιλιόμετρο από την κίνηση των λεωφορείων.
Η δοκιμή αποτελεί μέρος του προγράμματος καινοτομίας της Περιφέρειας Στοκχόλμης για την προώθηση της νέας τεχνολογίας και συγχρηματοδοτείται από τη Σουηδική Διοίκηση Μεταφορών. Το πλοίο έχει εμβέλεια από επτά έως έντεκα χερσαία μίλια. Η τεχνολογία της μονάδας μεταφοράς με τη μορφή δύο φτερών από ανθρακονήματα ελεγχόμενα από υπολογιστή ανυψώνει το κύτος πάνω από την επιφάνεια του νερού με υψηλή ταχύτητα, γεγονός που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας.
- Με τόσο γρήγορα, έξυπνα για το κλίμα σκάφη, η συνάφεια των σκαφών μεταφοράς αυξάνεται. Στη συνέχεια, μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικά και επίσης να βελτιώσουν ριζικά τις ευκαιρίες μετακίνησης μεταξύ των νησιών του αρχιπελάγους μας.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment