Øresund |
Με τα νέα δεδομένα ένας νέος βασικός μέτοχος της SAS μπορεί να ενδιαφερθεί και να εισαγάγει τους επιβάτες στο σύστημα κυκλοφορίας του, κάτι που θα μπορούσε να απειλήσει το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης στον σημερινό ρόλο του Kastrup ως κόμβου κυκλοφορίας. Αυτό δήλωσε ο Δανός αναλυτής αεροπορίας της Sydbank Jacob Pedersen στο Danmarks Radio. και TV2Lorry.dk.
Το ότι η Σουηδία θέτει τέλος σε νέα κεφάλαια για τη SAS και σηματοδοτεί ότι δεν είναι πλέον ως μακροπρόθεσμος έταιρος σημαίνει ότι η Δανία, η οποία επί του παρόντος κατέχει τόσο μεγάλύτερο μερίδιο όσο η Σουηδία με 21,8 τοις εκατό των μετοχών μετά την αποχώρηση του νορβηγικού κράτους από το 2018, καθώς πρέπει επίσης να λάβει μια απόφαση για τον μελλοντικό ρόλο της χώρας στη SAS.
- Κινδυνεύουμε να υπάρξει μια κοινοπραξία επενδυτών που θα ήθελαν να ασκήσουν επιρροή στη SAS και που θα αγοράσουν τις περισσότερες μετοχές. Τότε μπορούν να επιλέξουν να μεταφέρουν τον κόμβο στη Στοκχόλμη ή στο Όσλο αντί για την Κοπεγχάγη, όπου βρίσκεται σήμερα, λέει ο Jacob Pedersen στην DR και προσθέτει ότι εάν δεν εμφανιστούν περισσότεροι νέοι επενδυτές, το μήνυμα της Σουηδίας είναι «ένα βήμα προς τον τάφο» για τη SAS.
Η SAS σήμερα αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τρίτο της κίνησης στο αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης στο Kastrup και είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δεύτερη Norwegian και την τρίτη Ryanair.
Σε γραπτό σχόλιο στο DR, ο υπουργός Οικονομικών της Δανίας Nicolai Wammen (S) λέει ότι θα καταλήξουν σε ένα σχέδιο για το πώς η Δανία μπορεί να συμμετάσχει στο σχέδιο κρίσης της SAS στα μέσα Ιουνίου.
Συντακτική ομάδα
No comments:
Post a Comment