Thursday 29 April 2021

29 ηλεκτρικά λεωφορεία έκαναν αφετηρία στο Άαρχους

Τώρα μπορείτε να επιβιβαστείτε σε ένα πιο πράσινο λεωφορείο στο Ώρχους. 29 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία λειτουργούν από σήμερα.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Άαρχους αποφάσισε ότι όλα τα αστικά λεωφορεία θα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια το 2027.

Ένα ηλεκτρικό λεωφορείο είναι πιο άνετο στην οδήγηση, κάνει λιγότερο θόρυβο και επίσης υπάρχει όφελος για το κλίμα.

- Τα λεωφορεία έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Εκτός από το πλεονέκτημα για το κλίμα, υπάρχει και η σχέση με την άνεση που υπάρχει μέσα στο λεωφορείο, λέει ο σύμβουλος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος στο Δήμο του Ώρχους, Bünyamin Simsek (V), στο TV2. 

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία αντικαθιστούν βασικά τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία που έχουν πουληθεί από την AarBus.

Τέσσερα μικρότερα ηλεκτρικά λεωφορεία λειτουργούν ήδη στις γραμμές αστικών λεωφορείων του Ώρχους. Τα νέα μοντέλα είναι αρθρωτά λεωφορεία και επομένως μπορούν να μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες. Τα λεωφορεία έχουν 57 καθίσματα, 2 πτυσσόμενες θέσεις και 67 όρθιες θέσεις.

Τα νέα λεωφορεία παρουσιάστηκαν σήμερα σε συνέντευξη τύπου στο νέο σταθμό ηλεκτρικής φόρτισης των λεωφορείων στο Tilst. Εδώ, τα λεωφορεία πρέπει να φορτίζονται τη νύχτα και επιπλέον, μια επιπλέον φόρτιση της μπαταρίας περιλαμβάνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Σύμφωνα με τον σύμβουλο Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος στο Δήμο του Ώρχους, Bünyamin Simsek (V), τα λεωφορεία είναι ένα σημαντικό βήμα στην πράσινη μετάβαση των δημόσιων μεταφορών.

Επιπλέον, ο σύμβουλος χαιρετίζει το γεγονός ότι οι επιβάτες λεωφορείων μπορούν πλέον να προσφέρουν ένα πιο άνετο ταξίδι.

- Είναι ήσυχο επίσης σε σχέση με τους ανθρώπους που το ακούν στο δρόμο ή να ζουν γύρω από τις δημόσιες συγκοινωνίες μας. Μπορείτε να φορτίσετε το smartphone σας μέσα στο λεωφορείο και είναι ένα καλύτερο λεωφορείο και ένα λεωφορείο που είναι καλό για το περιβάλλον μας, λέει.

Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι όλα τα αστικά λεωφορεία θα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια έως το 2027.

Το AarBus δεν θα αποκαλύψει το κόστος των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων. Η Midttrafik δηλώνει, ωστόσο, ότι ως αφετηρία δεν υπάρχει οικονομικό όφελος από τη μετάβαση σε ηλεκτρικά λεωφορεία, καθώς είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά από ένα συνηθισμένο ντίζελ.

Από την άλλη πλευρά, ελπίζουμε ότι θα εξοικονομηθούν χρήματα για τη συντήρηση των λεωφορείων εν μέρει επειδή τα πετρελαιοκίνητα/ ντίζελ έχουν πολύ περισσότερα εξαρτήματα.

Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment