Monday, 12 April 2021

Αλλάζει ταχύτητα και στους σιδηροδρόμους η Δανία με νέα ηλεκτρικά τρένα - Η μεγαλύτερη επένδυση απο την DSB (Βίντεο)

H Γαλλική κατασκευαστική αμαξοστοιχιών Alstom κέρδισε το διαγωνισμό για την προμήθεια ηλεκτρικών τρένων στην DSB,όπου τόσο η DSB και ο Υπουργός  Μεταφορών Benny Engelbrecht (S) ανακοίνωσαν τη Δευτέρα.

Το συμβόλαιο αφορά την αγορά τουλάχιστον 100 ηλεκτρικών τρένων, ενημερώνει η DSB. Η συμφωνία έχει δημιουργήσει περιθώρια για την αγορά πρόσθετων σετ τρένων, και η DSB αναμένει ότι θα υπάρχουν συνολικά 150 σετ τρένων.

Η συμφωνία ισχύει τόσο για τις αμαξοστοιχίες όσο και για τη συντήρησή τους και ανέρχεται σε "πάνω από 20 δισεκατομμύρια DKK".

Τα ηλεκτρικά τρένα αναμένεται να λειτουργήσουν από το τέλος του 2024.

Οι αγορές δισεκατομμυρίων δολαρίων της DSB είναι το αποτέλεσμα μιας πολιτικής συμφωνίας από το 2018. Μεταξύ άλλων, θα αντικαταστήσουν τα σύνολα τρένων IC4, τα οποία για αρκετά χρόνια ήταν ένα αγκάθι στην πλευρά των λειτουργιών της DSB λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη επένδυση μέχρι σήμερα στην ιστορία της DSB όπου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Συγκεκριμένα θα δαπανηθούν έως και 20 δισεκατομμύρια DKK σε 100 νέες ηλεκτρικές σειρές τρένων, τα οποία θα συμβάλουν στην πλήρη κατάργηση των αμαξοστοιχιών ντίζελ στους δανέζικους σιδηροδρόμους σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με την DSB, τα νέα ηλεκτρικά τρένα θα κάνουν λιγότερο θόρυβο από τα τρένα που γνωρίζουμε σήμερα και στη συνέχεια, θα προσθέσουν ένα πράσινο στοιχείο στον προϋπολογισμό για το κλίμα όταν, από το 2024 όπου θα αρχίσουν σταδιακά να αντικαθιστούν τα τρέχοντα τρένα IC3 και IC4 που λειτουργούν στις ράγες από τα τέλη της δεκαετίας του '80 και στις αρχές της δεκαετίας του '90, αντίστοιχα.

Οι νέες ηλεκτρικές αμαξοστοιχίες αποτελούν προϋπόθεση για να μπορέσουν να αποκομίσουν τα πλήρη οφέλη των μεγάλων έργων υποδομής στον σιδηρόδρομο, όπως η ηλεκτροδότηση και τα νέα σήματα που εφαρμόζονται αυτά τα χρόνια δηλώνει η DSB.

Τέλος τα νέα τρένα θα τρέχουν με 200 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθεση με τα τωρινά που τρέχουν 180 km/h. 


Συντακτική ομάδα 

No comments:

Post a Comment